Последно изменение от 10.02.2025 г.
https://jobee.bg („Платформата“) е собственост и се управлява от „ДЖОБИИ“ ЕАД, ЕИК 207447098 , със седалище и адрес на управление: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, район Тракия, ж.к. „Тракия“, бл. 153, вх. В, ет. 4, ап. 12, тел. +359 2 423 63 08, e-mail: ceo@jobee.bg, като последното има качество и на администратор на лични данни. С използването на Платформата (посредством компютърни и мобилни устройства) и услугите, предлагани на нея, се счита, че приемате настоящите Общи условия.
1. Обща информация:
1.1. Платформата и услугите й могат да бъдат използвани само от дееспособни пълнолетни лица – български и чуждестранни граждани, които са задължени да посочват само информация отговаряща на истината. Ако бъде установено несъответствие и/или измама свързана с каквито и да било данни за даден потребител, JOBee 1/ не носи отговорност за последиците от това и 2/ има право да премахне от Платформата потребител – злоупотребил с данни без предварително уведомяване.
1.2. Платформата и услугите й се подпомагат от AI. Този инструмент обработва информацията на всеки регистриран потребител и си служи с нея за целите на предлаганите от Платформата услуги.
1.3. Платформата и услугите й следва да бъдат използвани по начин, който не застрашава нейната цялост, репутация и законови права. За всяко нарушение и/или действие по злепоставяне ще бъде ангажирана отговорност от нарушителите по ред предвиден в настоящите Общи условия. С приемането на настоящите условия потребителите се съгласяват да спазват всички национални и европейски законови и подзаконови нормативни актове свързани с използването на пространството и услугите на Платформата.
2. Регистрация:
2.1. Всеки потребител, който желае да използва услугите на Платформата може да се регистрира като кандидат чрез попълване на коректни данни за идентификация или като се възползва от възможността за регистрация чрез личен акаунт на браузър/социална мрежа.
2.2. Потребителят следва да въведе всички свой данни точно и коректно, а Платформата следва да ги обработва успешно, респ. да изпълнява услугите към потребителите, само в случай че предоставената информация е правилна – в цялост.
2.3. Данните и профила, които потребителят използва за целите на регистрацията, трябва да отговарят на обективната действителност, да бъдат актуални, изписани на кирилица или латиница (с изкл. на паролата) и да не са подвеждащи. На едно лице се предоставя възможност за регистриране на един личен профил в Платформата. Потребителите нямат право да регистрират профил на трето лице, както и допълнителни лични профили. В случай че бъде установено нарушение на това правило, JOBее има право да блокира или премахне профила незабавно и без да уведомява потребителя.
2.4. В случай че JOBее има съмнение за регистрация на фалшив профил, има право да поиска допълнително потвърждение от потребителя чрез изискване по имейл на телефонно обаждане от потребителя в 3 (три) дневен срок, считано от изпращане на уведомлението. Ако след изтичане на този срок, потребителят не се свърже с JOBее, последното има право за блокира или премахне потребителя от Платформата.
2.5. Освен данните за регистрация, всеки потребител се съгласява, че трябва да предоставя на Платформата, включително за целите на дейността й, своя актуална автобиография (CV), която JOее има право да използва, за да предоставя пред работодатели избрани от AI.
2.6. С регистрация на профил и приемане на настоящите Общи условия, кандидатът се съгласява да получава съобщения в профилите си за комуникация в приложенията Viber, WhatsApp, Telegram и други.
3. Използване на Платформата:
3.1. В Платформата JOBее и неговите потребители – работодатели публикуват обяви за свободни работни позиции, до които регистрираните потребители – кандидати достигат посредством лично/самостоятелно търсене или чрез препоръка на AI. Отговорността за наличие на неточна или заблуждаваща информация в обявите се носи изцяло от потребителя – работодател, доколкото JOBее няма как да проследи автентичността на обявената позиция и съдържанието й, отвъд декларираните данни от страна на работодателите.
3.2. С приемането на настоящите Общи условия потребителят - кандидат се съгласява всички редовно регистрирани работодатели в Платформата да имат достъп и възможност за обработка на данните му.
3.3. С настоящите Общи условия се приема, че потребителите са уведомени и са наясно, че JOBее е с качество на посредник, чиято основна дейност е свързването между кандидат и работодатели. JOBее не участва в реалния подбор (не дава препоръка отвъд тази генерирана от AI), комуникация и договаряне с кандидатите.
3.4. По време на използване на Платформата, всеки потребител – кандидат има алтернативна възможност да посочи своя статус като кандидат като – „отключен“, „инкогнито“ или „заключен“:
3.4.1. Статус „Отключен“ – цялата информация в профила на кандидата е достъпна за регистрираните работодатели, които притежават абонаментни планове, които дават възможност за работа с такъв статус на профил и AI е с достъпна възможност да предлага на кандидата отворени работни позиции в платформата и/или чрез изпращане на съобщение през приложенията за комуникация.
3.4.2. Статус „Инкогнито“ – работодатели, които притежават абонаментни, които дават възможност за работа с такъв статус нямат достъп до персоналната информация на кандидата (име, телефон, имейл), а виждат само професионален опит и образование. AI продължава да препоръчва кандидата за подходящи позиции. Работодателят може да комуникира с кандидата само чрез съобщения в Платформата (*Този статус се активира само при условие, че кандидатът е посочил предишни заемани позиции и образование).
3.4.3. Статус „Заключен“ – работодателите нямат достъп до този профил, респ. AI не прави предложения/препоръки за работни позиции.
3.5. JOBee препоръчва на кандидатите независимо от избрания статус по т. 3.4. от настоящите Общи условия, да актуализират данните и CV-тата си, за да могат работодателите да имат актуална информация за професионалния им опит и търсене.
3.6. JOBee не носи отговорност в случай че неактуално CV на потребител – кандидат е предоставено от AI с препоръка към работодател или когато потребителят продължава да бъде препоръчван на работодатели чрез Платформата (въпреки, че вече е трудово ангажиран) поради неактуален статус в Платформата.
4. Създаване и съхраняване на автобиографии (СV), файлове и др. информация:
4.1. Платформата дава възможност на потребителите да създават и/или съхраняват професионални автобиографии (CV), файлове и др. информация, която могат да изпращат на работодатели по публикувани от тях обяви – по своя преценка или чрез предоставяне на възможност за Платформата чрез AI.
4.2. Съхранените в Платформата документи са достъпни както за Платформата (AI), така и за всички регистрирани Работодатели.
4.3. Всеки потребител има право да използва съдържанието, което съхранява в профила си или да го изпраща на други лица посредством Платформата, като декларира, че то не противоречи на тези Общи условия или на закона. В случай че това не е така, потребителят - кандидат отговорност за всички вреди, които са претърпени от трети лица и/или JOBee.
4.4. Информацията, която потребител-кандидат съхранява в акаунта си и/или изпраща на други лица посредством Платформата, не може да съдържа:(а) рекламно съдържание, несвързано с кандидатстване;(б) материали, които нарушават или не зачитат права или законни интереси на трети лица, включително основни човешки права, права на интелектуална собственост и др.;(в) съдържание с незаконен, дискриминативен, нецензурен, обиден, заплашителен, клеветнически, омразен или неприличен характер, както и такова, което би могло да постави в неудобно положение, да накърни доброто име, да оскърби трето лице или да разкрие защитена от закона тайна.
5. Блокиране и прекратяване на профил:
5.1. JOBee има право едностранно да блокира профил на потребител – кандидат в случай че:
5.1.1. По обосновано писмено искане на потребител;
5.1.2. Установи, че потребителя е предоставил неистински данни, които след запитване не успял да потвърди и/или защити;
5.1.3. Установи, че един и същи потребител има повече от един регистриран профил (дори и чрез използване на различни електронни пощи), като блокира всички спорни профили до изясняване на автентичността им;
5.1.4. Потребителят не е ползвал профила си повече от 6 месеца, като същият следва да бъде възстановен след уведомление от страна на потребителя;
5.1.5. Бъде подаден сигнал за злоупотреба с лични данни до момента на изясняване на случая;
5.1.6. При нарушаване на настоящите Общи условия или други законови разпоредби;
5.1.7. При постъпило искане от компетентен орган.
5.2. Профилът на потребител може да бъде прекратен и закрит в следните случаи:
5.2.1. По всяко време, със заявка от страна на потребителя (чрез функционалността в Платформата);
5.2.2. При дълъг период на неизползване на профила (повече от 5 години);
5.2.3. При съмнения за нарушаване на настоящите Общи условия, на други условия, предвидени в Платформата или в закона;
5.2.4. В други случаи, по преценка на JOBee с предварително предизвестие.
5.3. При закриване на профил и прекратяване използването на Платформата данните, съхранявани в нея се изтриват. Това включва както данните в профила, така и тези намиращи се в профили на Работодатели в Платформата, изпратени от потребител (към момента на закриване).
5.4. След закриване на профила всички данни, част от него, се изтриват. Във връзка с нашите задължения, отговорности и изисквания на закона за период до 1 /една/ година се съхраняват всички тези данни, които биха послужили на Платформата и компетентните органи при наличие на спорно право, както и тези свързани с проследяването и поддържането на логовете на Платформата.
5.5. Данните се заличават напълно след изтичане на посочения срок, като междувременно същите могат да бъдат предоставени само и единствено по надлежния ред на компетентните държавни органи при упражняване на техните контролни правомощия или на компетентен съд в случай на възникнало съдебно производство, по което те имат отношение. В случай на възникнал правен спор или производство, налагащо запазване на данни и/или искане от компетентен държавен орган, е възможно запазване на данни за по-дълъг от посочените срокове до окончателно приключване на възникналия спор или производство пред всички инстанции.
5.6. Преди закриване на профил, всеки потребител има възможност да изтегли и съхрани данни, намиращи се в него, чрез предвидените за това функционалности.
5.7. При прекратяване на профила съгласно предвидените в т. 5.2 случаи, JOBее не поема отговорност за пропуснати ползи и/или претърпени вреди от невъзможността на потребител да ползва Платформата и услугите й след закриване на профила.
6. Промени:
6.1. JOBee си запазва правото да променя/премахва/добавя услуги и/или такси, без да е необходимо предварително уведомление до потребителите.
6.2. Настоящите Общи условия се изменят едностранно от JOBee, като следва да бъдат качени незабавно след извършване на промяната, заедно с дата удостоверяваща момента на приемането им. С публикуването на www.jobee.bg ще се счита, че потребителите са редовно уведомени за промените.
6.3. Потребител, който не е съгласен, с което и да е правило от настоящите Общи условия, не следва да използва Платформата. В случай че регистриран потребител не е съгласен с настоящите или актуални Общи условия (приети към даден момент), то последният следва самоинициативно да закрие профила си в Платформата.
6.4. Потребителите са уведомени, че всяко действие доказващо използване на платформата е доказателство за приемане на Общите условия.
7. Допълнителни разпоредби:
7.1. Освен при умисъл или при груба небрежност, JOBee не отговоря за вреди и пропуснати ползи, настъпили в резултат на:
(а) ползване или невъзможност за ползване на Платформата и/или услугите, чиито източник е външна намеса и/или действия на трети недобросъвестни лица;
(б) изтриване или блокиране на профил и/или съдържание в съответствие с настоящите Общи условия;
(в) кибер (хакерска) атака, глобален технически срив, неоснователно блокиране на Платформата от държавен орган или трето лице;
(г) необходимост от незабавна/извънредна профилактика на Платформата, свързана с нейното правилно функциониране, но наложила се без предварителното знание на JOBee.
7.2. С цел гарантиране на сигурността касаеща предоставените лични данни, всеки потребител следва да се запознае с публикуваната от JOBee Политика за поверителност.
7.3. С приемането на настоящите Общи условия всеки потребител се съгласява JOBee да обработва и предоставя на трети лица (работодатели) личните данни, който потребителят по своя воля е качил в профила си в Платформата.
7.4. Настоящите Общи условия са изготвени на български език, като при превод на чужд език, предимство при тълкуването ще има съдържанието на български език.
7.5. Всички споровете свързани с настоящите Общи условия ще бъдат решавани от компетентния български съд в град София.
7.6. В случай че някоя от клаузите по настоящите Общи условия се окаже недействителна, това няма да влече недействителност и/или нищожност на другите клаузи или целите Общи условия.
7.7. За всички неуредени въпроси ще се прилага законодателството на Република България.
Последно изменение от 10.02.2025 г.
https://jobee.bg („Платформата“) е собственост и се управлява от „ДЖОБИИ“ ЕАД, ЕИК 207447098 , със седалище и адрес на управление: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, район Тракия, ж.к. „Тракия“, бл. 153, вх. В, ет. 4, ап. 12, тел. +359 2 423 63 08, e-mail: ceo@jobee.bg, като последното има качество и на администратор (контролер) на лични данни. С използването на Платформата (посредством компютърни и мобилни устройства) и услугите, предлагани на нея, се счита, че приемате настоящите Общи условия. JOBee предоставя на потребители - юридически и физически лица с валидна регистрация в ТРРЮЛНЦ/БУЛСТАТ регистър – Работодатели („Работодател/и“), безплатни и платени услуги („Услугите“). Услугите включват, без да се изчерпват до публикуване на обяви за свободни работни места от Работодатели и възможност за съхранение на получени от Работодателя кандидатури по публикувани от него обяви от кандидати – потребители на Платформата. За целите на правилното генериране на подходящи кандидати, респ. позиции, JOBee използва като основен инструмент на Платформата AI, който посредством анализ на информацията генерира предложения за съвпадение между кандидат и работодател за дадена работна позиция по отворена обява.
1. Общи положения:
1.1. Работодател може да използва услугите на Платформата само след успешна регистрация на фирмен профил и след активирането му.
Искането за активиране на профил на работодател е потвърждение на воля за сключване на договор с JOBee.
1.2. С активирането на профила JOBee потвърждава, че Работодател е въвел всички данни за успешна регистрация – публични фирмени данни (име на фирма, ЕИК/БУЛСТАТ, седалище и адрес на управление, представител на ЮЛ/ЕТ, телефон за контакт, имейл, официална уеб страница (по желание)).
1.3. Активирането на профила не е потвърждение от страна на JOBee, че приема всички въведи данни за коректни. За последното отговорност носи Работодателя.
1.4. Регистрацията на профила следва да бъде извършена лично от законния представител на Работодателя или от дееспособно физическо лице, оправомощено от него.
1.5. С регистрацията на профила, Работодателят декларира, че е предоставил актуални данни за идентификация на ЮЛ/ЕТ, че отговоря на всички посочени в настоящите Общи условия критерии, че е съгласен с обстоятелството, че JOBee не обработва лични данни от името на Работодателя, както и че е запознат и приема Общите условия.
1.6. Работодателят може да избере да добави лице за административен контакт, различно от лицето, извършващо регистрацията. В този случай, този контакт се попълва по време на регистрация лично от законния представител на ЮЛ/ЕТ или от лицето, упълномощено да извърши регистрацията. Това е контактът, с който JOBee може да се свърже по важни въпроси, свързани с ползването на Платформата и предлаганите от нея услуги. Работодателят се задължава да поддържа този контакт актуален и в случай на промяна да уведоми незабавно JOBee.
1.7. Във връзка със своите задължения по Общия регламент за защита на личните данни („Регламент (ЕС) 2016/679“), Работодателят се задължава да попълни контакт за връзка от страна на кандидатите по въпроси, свързани със защита на техните лични данни. Поради това, че такива въпроси могат да възникнат и след изтичане на обявите, Работодателят се задължава да поддържа контакта актуален по всяко време, независимо от това дали има активни обяви в Платформата. Този контакт заедно с данните, идентифициращи Работодателя, се публикува в Платформата. Последното е нужно и по причина на това, че JOBee няма задължение и отговорност за обработване на лични данни от името на Работодателя.
1.8. Работодателят се задължава да предоставя верни, пълни и актуални данни при регистрацията и при всяко ползване на Платформата, както и да ги поддържа такива. При констатирана неточност в данните, Работодателят се задължава да я отстрани незабавно, като последният няма да ползва услугите на Платформата до момента на отстраняването ѝ.
1.9. В допълнение на попълнените при регистрация данни, JOBее си запазва правото да изиска представянето на допълнителни документи, включително подписани (саморъчно или с електронен подпис) за потвърдителна идентификация на Работодателя при активирането на профила или по всяко време след това, в случай на възникване на съмнения за точността и пълнотата на предоставените данни, респ. автентичността на профила.
1.10. Работодателят отговаря за всички действия, извършени чрез профила му. В случай на неправомерен достъп от страна на трето лице или съмнение за такъв, Работодателят се задължава да уведоми JOBee незабавно за това, а при необходимост да сезира и компетентните органи.
1.11. JOBee не носи отговорност в случай че бъде констатирано посегателство над профила на Работодателя по т. 1.10. от настоящите Общи условия.
2. Сключване на договор:
2.1. С натискането на бутон „Регистрация” и потвърждавайки получения имейл за регистрация Работодателят – лично или чрез оторизирания си представител, извършва електронно изявление, с което сключва договор с JOBee, по силата на който се приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
2.2. Договорът се счита за сключен от момента на активиране на профила от страна на JOBee.
2.3. За ползването на всяка платена услуга се извършва конкретна заявка на базата на сключения при настоящите Общи условия договор.
2.4. С приемането на настоящите Общи условия, Работодателят се съгласява да бъде адресат и да получавате електронни изявления от JOBee във връзка със сключения между страните договор и предлаганите услуги на Платформата.
2.5. Работодател, който има договорни изисквания извън уредените с настоящите Общи условия, следва да предостави в цялост информацията до JOBee посредством имейл, която му е нужна, за да потвърди волята си за сключване на договор. JOBee има право да откаже да предостави заявената информация, в случай че същата е предварително посочена в настоящите Общи условия, Политика за поверителност, Декларация за политика по сигурността на информацията, Политика за бисквитките и други вътрешни документи публикувани с актуално съдържание на www.jobee.bg.
2.6. Сключеният договор между страните може да бъде прекратен:
2.6.1. Едностранно без предизвестие, от която и да е от страните – от JOBee чрез прекратяване на профила на Работодателя, а от Работодателя чрез изтриване на профила;
2.6.2. С прекратяване на срока на договора, ако между страните има уговорен такъв;
2.6.3. С прекратяване или ликвидация на дружеството на Работодателя;
2.6.4. В случай на констатирано нарушение от страна на Работодателя съгласно настоящите Общи условия.
3. Публикуване на информация:
3.1. Работодателят се задължава да използва Платформата в съответствие с настоящите Общи условия, техническите спецификации на отделните услуги публикувани на съответните страници в Платформата и действащото българско и европейско законодателство.
3.2. В случай на промени в данните на Работодателя, последният се задължава да въведе промените в профила си.
3.3. Работодателят се задължава да публикува само обяви за реални и актуални позиции.
3.4. Работодателят се задължава спазва следните правила при въвеждане на информацията във всяка обява, която публикува:
3.4.1. Посоченото населено място, трябва да съответства на работното място (месторабота). Не се допуска публикуване на обяви с повече от едно населено място;
3.4.2. Не се допуска публикуване на повече от една длъжност в една и съща обява.
3.4.3. Критериите за подбор и изискванията към кандидатите следва да бъдат ясни и разбираеми, за да може AI максимално точно да функционира в процеса на анализиране и предлагане на кандидат;
3.4.4. Съдържанието на обявите следва да бъде на български и/или английски език, граматически правилно, ясно структурирано, без невярна или подвеждаща информация;
3.4.5. Данните за контакт – телефон, имейл и уебсайт, трябва да бъдат актуални и правилно изписани;
3.4.6. Да заяви предварително персонализирано заглавие на обявата в случай че има нужда от такова, като съобрази същото с правилата на настоящите Общи условия. JOBee следва да обработи искането и да се произнесе и/или осигури същото в рамките на 24 часа.
3.5. JOBee не носи отговорност в случай че Работодателят е предоставил информацията по обявите си в нарушение на т. 3.4. от настоящите Общи условия.
3.6. Не се допуска използване на обяви за промотиране на бизнес възможности, партньорства, продукти, услуги или платформи, изисквания за присъединяване към страници в социални медии, регистрации, участие в игри, пирамидални схеми и др. С приемането на настоящите Общи условия Работодателя се съгласява, че от кандидатите не се изискват под каквато и да е форма закупуването на обучения или други услуги.
3.7. Забранено е обявите да съдържат:
3.7.1. изисквания с дискриминативен характер;
3.7.2. материали, които нарушават или не зачитат права или законни интереси на трети лица, вкл. основни човешки права, права на интелектуална собственост и др.;
3.7.3. каквото и да е съдържание с незаконен, дискриминативен, нецензурен, обиден, заплашителен, клеветнически, омразен или неприличен характер или такова, което би могло да постави в неудобно положение или да оскърби трето лице.
3.8. JOBee запазва правото си да поиска редактиране на обяви/елементи на обяви или друго публикувано от Работодателя съдържание, което е в конфликт с настоящите Общи условия и политика за работа на JOBee.
3.9. С приемането на настоящите Общи условия, Работодателят декларира, че ще използва и публикува само съдържание върху което има права. В случай на нарушение на последното, Работодателят носи отговорност за всички вреди и последици, които са накърнили JOBee или трети лица.
3.10. С настоящото, Работодателят се съгласява JOBee на направи публикуваните от Работодателя обяви достъпни както за българска, така и за чуждестранна аудитория, както и по своя преценка да промотира услугите си чрез употребата на обявите и друго публично съдържание на Работодателя, без да дължи възнаграждение за това.
3.11. JOBее си запазва правото да откаже, да спре временно или да прекрати предоставянето на услуга:
(а) при нелоялно поведение от страна на Работодателя (напр. публикуване на неверни или подвеждащи обяви, препращане към конкурентни платформи и др.);
(б) при установяване на извършване на конкурентна на дейността на JOBee дейност;
(в) при съмнения за нарушаване на настоящите Общи условия или действащото българско законодателство;
(г) при наличие на висящи задължения към JOBee.
4. Употреба на съдържанието:
4.1. Платформата и съдържанието в нея са собственост на JOBee и/или на неговите партньори, доставчици и клиенти. С настоящите Общи условия Работодателят се съгласява, че няма право да използва, копира, модифицир и/или разпространява това съдържание за цели, различни от или несъвместими с ползването на услугите и с предназначението на Платформата, без изричното предварително писмено съгласие на JOBее или на съответните трети лица.
4.2. Работодателят няма право да използва публикуваните контакти – на кандидати и/или други работодатели извън предназначението на Платформата, за маркетингови, промоционални или други нерегламентирани цели.
4.3. Работодателят има право на достъп до пълната база данни на всички активно търсещи работа и регистрирани в Платформата кандидати само в случай че са закупили абонаментен план, предоставящ тази възможност.
5. Обработване на лични данни:
5.1. JOBee е с качество на администратор на лични данни и като такъв има функцията да обработва предоставените от кандидатите лични данни за целите на работата на Платформата, но без да носи отговорност за тяхната автентичност и сигурност.
5.2. При работа с Работодатели, JOBee обработва само публично известни данни и не обработва лични данни от името на Работодателите. Подробните прави за обработване на лични данни са уредени в Политиката за поверителност на JOBee.
6. Финансови условия
6.1. Цените на платените услуги се изчисляват автоматично в зависимост от избраните параметри и съгласно публикуваните на Платформата цени и срокове за плащане към момента на заявяването на конкретната услуга.
6.2. Финансовите условия и цените могат да бъдат изменяни едностранно от JOBee. Такива промени не засягат условията за предоставяне на вече заявени и потвърдени от JOBee услуги.
6.3. Заплащането на услугите се извършва по един от посочените в Платформата начини съобразно определените за това срокове. Заплащането на услугите е предпоставка за активност/неактивност на обявите. Всички проформа фактури са достъпни в акаунта на Работодателя в Платформата. Работодателят се задължава да следи и съблюдава за спазване на сроковете за плащане на издадените документи. След успешно заплащане, „ДЖОБИИ“ ЕАД издава и изпраща фактура за дадения продукт на посочения от Работодателя в профила имейл.
6.4. След потвърждение на поръчка за услуга от JOBee, същата не може да бъде прекратена от страна на Работодателя. В тези случаи се дължи заплащане на цената за заявената услуга в пълен размер.
6.5. Заплатени суми за услуги, които са отказани не се възстановяват.
6.6. JOBee си запазва правото да откаже публикуването на обява или предоставянето на заявена услуга при несъответствие с настоящите Общи условия и/или по своя преценка.
6.7. При просрочване на срока за плащане JOBee ограничава достъпът до услугите в Платформата до момента на пълно заплащане.
6.8. Абонаментни планове, които JOBee предлага за Работодатели са посочени в сайта на Платформата, заедно с подробности за техните характеристики:
6.9. С подробната информация относно условията, цените, сроковете и характеристиките на абонаментните планове, всеки Работодател може да се запознае ТУК.
7. Предоставяне на корпоративен асистент:
7.1. В зависимост от избрания план, на Работодателя се предоставя асистент от JOBee, който да подпомага изпълнението на услугите, от който Работодателя се възползва.
7.2. Работодател може да избере абонаментен план, който предлага ползване на услугите на персонален корпоративен асистент.
7.3. С приемането на настоящите Общи условия, Работодателят декларира и дава съгласието си за прилагане на услугите на личния асистент в периода на изпълнение на договорените услуги между JOBee и Работодателя.
8. Отговорност и прекратяване:
8.1. При забава или не плащане на дължимите суми за услуги от Работодателя, JOBee има право: (а) да ограничи достъпа до услугите или (б) да прекрати договора и профила на Работодателя.
8.2. JOBee блокира профил на Работодател при (а) съмнения за нарушаване на закона, на настоящите Общи условия или (б) при заявка за това от страна на Работодател.
8.3. JOBee има право да прекрати договора и профила на Работодател (а) при дълъг период на неизползване на профила за повече от 3 /три/ години, (б) с разумно предизвестие в случай на прекратяване дейността на Платформата или (в) в други предвидени в настоящите Общи условия или закона случаи.
8.4. JOBee не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи от Работодател или от трети лица вследствие на изпълнение на разпореждания на компетентните държавни органи.
8.5. Освен при умисъл или при груба небрежност, JOBee не отговоря за вреди и пропуснати ползи, настъпили (а) в резултат на ползване или невъзможност за ползване на Платформата и/или услугите, (б) поради ограничаване, прекратяване или блокиране на профил и/или на съдържание в съответствие с настоящите Общи условия.
8.6. Във всички случаи отговорността на JOBee във връзка с предоставена услуга в Платформата е ограничена до размера на заплатената от Работодателя цена за конкретната услуга, освен ако не е предвидено друго съгласно действащото законодателство.
8.7. JOBee не носи отговорност в случай на злоупотреба с лични данни, които се обработват от JOBee, в качеството му на администратор, в случаи на посегателства от трети недобросъвестни лица
9. Промени в Общите условия и предлаганите услуги:
9.1. JOBee си запазва правото да добавя нови услуги, да променя или премахва съществуващи услуги, без за това да е необходимо предварително уведомяване.
9.2. При извършване на промени в Общите условия, JOBee довежда тези промени до знанието на Работодателя чрез публикуването им на видно място в Платформата или в профила му. Промени в условията няма да засягат предоставянето на заявени и заплатени преди промяната услуги.
9.3. В случай че Работодател използва услуги след влизане в сила на промените в настоящите Общи условия, те се считат за обвързващи за него.
9.4. В случай на сливане, придобиване или продажба на активи JOBee си запазва правото на прехвърляне на правата и задълженията по настоящите Общи условия, като за последното ще уведоми клиентите си предварително.
10. Други условия:
10.1. Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията между страните като заместват всички предишни такива. Допълнителни споразумения могат да се сключват само чрез предвидените функционалности в Платформата или чрез подписване от двете страни на изрично писмено споразумение, предоставено от JOBее.
10.2. В случай че някоя от клаузите по настоящите Общи условия се окаже недействителна, това няма да влече недействителност и/или нищожност на другите клаузи или целите Общи условия.
10.3. Настоящите Общи условия са изготвени на български език, като при превод на чужд език, предимство при тълкуването ще има съдържанието на български език.
10.4. Всички споровете свързани с настоящите Общи условия ще бъдат решавани от компетентния български съд в град София.
10.5. За всички неуредени въпроси ще се прилага законодателството на Република България.